Lila

Lila

wtorek, 8 grudnia 2015

Szelki Norweskie- Fransja Elegansia

Witajcie kochani czytelnicy, dzisiaj bo lupę bierzemy Firmę Fransja Elegansja a dokładnie szelki tej firmy. Testowaliśmy je w wielu warunkach, prawie na każdy spacerku, treningu były z nami. Zaliczył wakacyjne wodowania, zabawę w deszczu i błocie, wycieczkę rowerową, wiele treningów i wycieczek. Można uznać że testy zostały zakończone i możemy zabrać się za recenzje.

-Moja ogólna ocena 
Uważam że są bardzo solidnie wykonane, podoba mi się to że plastik jest gruby i jak na moja Lilkę raczej wytrzymały. Minusem niestety jest to że zaczep do smyczy przesuwając się po pasku go brudzi ale myślę że to nie największy problem. Polecam też wybierać ciemne kolory bo pewnie jak wiecie szybciej się brudzą (ale tu na pewno nie wina firmy)  Rozmiar został idealnie dopasowany do psa, w razie czego można też pod brzuchem poszerzyć. Bardzo podoba mi się też kontakt z firmą, jak źle coś pomierzyłam, zostałam od razu o tym poinformowana.
-Na temat firmy 
Można tam oprócz szelek zamówić między innymi, obroże, inne szelki, smycze, chustki, kokardki, Akcesoria dla dzieci typu czapki, chustki  itp.
Na stronie internetowe ( link ) zostały zamieszczone wszystkie najważniejsze informacje, typu jak mierzyć, co można kupić, ceny itp.
                                                      PODSUMOWANIE 

-Design ***** 
Bardzo ładnie wykonane, duży wybór wzorów. Rzuca się w oczy

-Spełnienie oczekiwań ***** 
Moje oczekiwania spełniły w 99 %. Myślę że to bardzo dobry wybór.

-Wytrzymałość **** ( i pół
Wytrzymały naprawdę wiele drastycznych testów no ale jak większość uprzęży szybko się brudzi,a dodatkowo przyspiesza to wspomniane kółko od                                                                                         smyczy.   

PRODUKT GODNY POLECENIA 
...
Dziękuję za przeczytanie i Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Fransję znamy i lubiamy ♥ Super, że jest to polska firma, która tak szybko się rozwija, wprowadza nowe wzory i rzeczy do sprzedaży. Totalnie popieram i zachęcam do zakupów w ich sklepie :)
    Szele macie bardzo fajne!
    Pozdrawiam i zapraszam na http://czarnekudelki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń