Lila

Lila

piątek, 4 grudnia 2015

Adresówka SafePet - warto kupić ???

Witajcie kochani czytelnicy dzisiaj pod lupę bierzemy  popularną ostatnim czasem adresówkę, która jest robiona na wzór prawdziwego dowodu osobistego. A zakupić ją możecie na stronie internetowej SafePet

Odpowiemy sobie teraz między innymi na pytanie "Czy warto kupić?" Zapraszam do czytania.

Co adresówka wytrzymałą podczas testów ???
U nas testy był bardzo ekstremalne, wodowanie, treningi, spacery, błotko, trawa, deszcz i wiele innych.

-Ogólne informacje 
Na dowodziku znajduje się:
-zdjęcie pupila
-Imię
-płeć
-Numer właściciela
-Data urodzenia
-Numer dowodu
-Miasto
- Rasa
-Kolor oczu
-Wysokość
-Waga
-Oraz informacja dla osoby która znalazła psiaka: Zgubiłem się' Potrzebuję Twojej pomocy ! Proszę zadzwoń do mojego Pana/ Pani na numer podany z przodu lub znajdź więcej informacji o mnie na SafePet.pl

PODSUMOWANIE 

 -Design ***** 
Wszystko zostało ładnie wykonane. Wzbudza zainteresowanie przechodniów na spacerach (szczególnie chodzi tu o innych psiarzy) Nie jest za duża, ani za mała, wszystko jest wystarczająco widoczne.

-Spełnienie oczekiwań *****
Moje oczekiwania spełniła w 100 %. Jestem z obydwu jakie ma zadowolona.

-Wytrzymałość *****
Pomimo bardzo ekstremalnych testów adresówka ma tylko leciutkie ślady użytkowania, które według mnie są normalne przy wodowaniu, bieganiu po błocie, przedzieraniu się przez wysoką trawę/krzaki itp.


-CZY WARTO KUPIĆ ??? 
 Tak, ja osobiście polecam
......
Dziękuję za przeczytanie i Pozdrawiam
fot w plenerze robiła Agnieszka Kulka 
-Moja sportowa brygada

Mała aktualizacja ❤💙 
Adresówki mamy od 13.04.2015 roku, a one dalej mają wyraźny napis, dalej są w całości i po za drobnym śladami użytkowania z błotnych wypraw, trengów czy wodowania, są w stanie naprawdę dobrym i oby zostało tak na zawsze 🐾 dalej serdecznie polecamy każdemu zainteresowanemu takim zakupem 💙


13 komentarzy:

  1. Mi się dalej wydaje, że przy rudym będzie obijać się np. o szyję, poza tym cena nie jest najniższa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie ale my polecamy ;)

      Usuń
    2. :O Wróć, nie mam zastrzeżeń. Powiedz tylko jaki rozmiar dla rudego - jak patrzyłam gdzieś rok temu to była ok. 50-100 zł

      Usuń
    3. to około 25 zł zawsze kosztowało, jest tylko jeden rozmiar z tego co mi wiadomo ;)

      Usuń
    4. Nie, jak sprawdzałam kiedy firma wchodziła na rynek adresówki były o wieele droższe - są 2 rozmiary

      Usuń
    5. Obydwa kosztują tyle samo (chyba).

      Usuń
    6. Badi - tak ale mi tu chodzi o rozmiar :D

      Usuń
  2. Też się przymierzam do kupna. A nawet dwóch - wtedy dwie kolejne gratis! :D Fajna recenzja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://niezwyklybeagle.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas te adresówki są w planach, zapisane nawet na chciejlistę :) Zobaczymy jak się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jak pojawi się recenzja to można się pochwalić, chętnie poczytam

      Usuń
  4. Przemyślę zakup adresówki, dzięki za porady. Mogę polecić Ci kampanię marki Butcher’s Polska – mówią o tym, jak karmić pieski w każdym wieku, w zależności od rasy, masy ciała, aktywności fizycznej i stanu zdrowia. Na pewno znajdziesz tu informacje, których potrzebujesz: https://www.facebook.com/DobrzeNamZeSoba/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że pomogłam :) Pozdrawiam i Dziękuję za Link

      Usuń