Lila

Lila

poniedziałek, 18 stycznia 2016

LBA+ cyzli Labster awand

Witajcie kochani czytelnicy, dzisiaj odpowiem na kilka pytań :D Nominowana zostałam przez Karelowo Kolorowo   Dlatego że to blog szczególnie o mojej spanielce Lilce, na pytania odpowiadać będę względem jej ;) 

1. Dlaczego akurat wybrałaś tego psa/tą suczkę?
Tu na pewno najpierw trzeba poznać całą historie Lilki , a znajdziecie ją tu ---> kliknij  A wybrałam własnie ją dlatego, ponieważ chciałam  żeby przypomniała mi moją pierwszą czarną spanielkę Lilę. Ma identyczny krawacik na szyj i tak samo piękny długi ogonek. 

2. Jaka jest najdziwniejsza sytuacja jaka Cię spotkała na spacerze?    
 Dziwnych sytuacji spotkało nas wiele ale taką na ostatnim spacerku jest, przebiegające niecałe 100 metrów od nas stado saren (naliczyłam 13) Zainteresowały się nami jak z koleżanką próbowaliśmy naśladować ich odgłosy XD 

3. Czym karmisz swoje "dziecko"?
 Gotuje kasze, ryż lub Makaron, a do tego mięsko (używam najczęściej As-Pol)  + Dodatki warzywne 

4. Czy często fotografujesz swojego psa?
Jak najczęściej, tylko jeszcze na razie brakuję mi dobrego sprzętu 

5. Co uważasz o puszczaniu psa "luzem"?

Jestem na tak ale każdy właściciel spuszczając psa powinien być za niego odpowiedzialny, a także nie powinien nawet łagodnego psa puszczać lecącego do nie znanego psa, ponieważ ten drugi wcale nie musi być dobrze nastawiony do innych Piesków
6. Jak ludzie reagują na Twojego psiaka?

Różnie, dużo zależy co ma na sobie i co w danym momencie robimy. Często się zdarza że ktoś nas zaczepi i powie że "masz ślicznego pieska" .
 7. Jaki jest ulubiony smaczek Twojego psa?
To jest żarłok, ona zje wszytko, nawet o chleb z "siostrą" potrafi się pokłócić :p Ale takie co tak z firm mi teraz przychodzą do głowy to Alpa Spirit i Maced 

8. Co jest Twoim must have na spacer?
 Nie ma takiej szczególnej rzeczy, biorę to co uznam że w tym czasie będzie potrzebne ale pewnie jak bym miała to był by to Aparat .

9. Co uważasz o wystawach psów?

 Jestem na tak ale my nie jedźmy ponieważ Lila nie ma Rodowodu, no chyba że popatrzyć
 
10. Co jest dla Twojego psa najlepszym prezentem?

Czas spędzony razem i DUŻO żarcia, a także futra, pluszaki i piłki wszelkiego rodzaju. Wszystko co się odbija, turla i da rozedrzeć jest the best.

11. Na czym prowadzisz swojego psa (szelki, obroża, smycz etc.)?  
-Szelki Norweskie lub obroża i smycz 

Ja nominuje:
-Psie pytania 
-Lordsett no limit Tayla  
- PSIgodnik
-OBIFRU Team   
  Moje Pytania:
1.Jaka jest ulubiona zabawka twojego psa ???
2.Jaki jest wasz Ulubiony sport i dlaczego ???  
3.Jaka jest wasza popisowa sztuczka??? 
4.Jakie jest wasze ulubione miejsce do spacerów ??? 
5. Czy lubisz fotografie, masz swój aparat, jak tak to jaki ??? 
6.Jak to się stało że właśnie ten psiak, a nie inny ??? 
7.Jakie zwierzaki lubisz oprócz Pieschów ???  
8.Co u was góruje, zabawka czy smaki???  
9.Od jakiego wieku zaczęłaś/zacząłeś prace z psami ???
10.Jakie jest twoje marzenie związane z psami ???    
..............
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :
  
 

 

5 komentarzy:

  1. Super :D
    Pozdrawiamy, http://lazybeastoninternet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Odpowiadamy tak:

    1.Mop, kick cube lub feth wheel, ewentualnie planetka
    2.Nie mamz takiego + serce ;)
    3.Pewnie wszystkie hopy
    4.Daleko od miasta
    5 Lubię, mam, nikon :/
    6.Przypadkowa decyzja
    7.Wilki
    8.Zależy jakie miejsce i sytuacja
    9.Ja stawiałam pierwsze kroki w wieku 5 lat. Rud ok 2.
    10.Nie zapeszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź na blogu :D ale dziękuję :D bez mopsika się nie obejdzie

      Usuń
  3. Ooo.. widzę, że też jesteście z podkarpacia. Fajny pies :) Zapraszam do mnie ;)
    http://k-linefotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń