Lila

Lila

piątek, 20 listopada 2015

Psi Dziennik- Przydatny czy zbędny

Witajcie, kochani czytelnicy dzisiaj pod lupę bierzemy Psi dziennik. Co to tak w ogóle jest ??? Jest to zeszyt w którym notujemy psie wydarzenia, treningi, postępy pracy, wnioski, przemyślenia, co już przerobiliśmy itp. W tym poście rozważymy czy w ogóle jest sens zakładać coś takiego.


-Plusy i Minusy
 "+" 

  • Możemy utrwalić swoje przemyślenia 
  • Zanotować szczególne wydarzenia 
  • Notować próby, podejścia, błędy z nauki nowych sztuczek/komend 
  • Notować "wiedzę" z szkoleń, seminariów, obozów itp. 
  • Dzięki notatką możemy bez problemu przeanalizować co już umiemy, co robiliśmy itp. 
"-"

  • Zabiera to trochę czasu 
  • Nie zawsze mamy możliwość w danej chwili coś zanotować 
  • Nie każdy lubi pisać :p 
-Przykładowy sposób notowania 
My oprócz zwykłego pisania robimy taką ramkę gdzie są podane etapy szkolenia i w drogiej części daty wykonania danego etapu. Na zdjęciu znajduje się przykładowy dziennik treningów. Przykład takiej ramki wzięłam z książki "szkolenie psa Agility" którą polecam do zakupienia. Ja ma  ją pożyczoną ale chęcią zorbie recenzję.

- Podsumowując: 
Opłaca się założyć taki Dziennik, ułatwi on szczególnie"zapominalskim" (ja do nich należę :p ) zapamiętanie rzeczy które mamy do przepracowania itp. 
..../////////
jeżeli macie jakieś propozycje na nowy post albo chcecie recenzje książki piszcie, jestem otwarta na propozycje 
Pozdrawiamy i dziękuje za przeczytanie 

4 komentarze:

  1. Podchodziliśmy do dziennika gdzieś dwa razy, za każdym po kilku tygodniach już sie odechciewało, ale postanawiamy spróbować jeszcze raz tym razem w naszej spersonalizowanej odsłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam - prowadzę na blogu i u siebie w notatniku :). Jak dla mnie super, mam wszystko zapisane. Co kiedy robię :D. Świetny post i naprawdę fajny blog. Dołączam do grona obserwatorów. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :). http://niezwyklybeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że się podoba i dziękuję :D z chęcią odwiedzę twojego bloga, a także przepraszam ze dopiero teraz odpowiadam ale raczej nie liczyłam że ktoś skomentuję dlatego jest to miła niespodzianka :D

      Usuń